Logo-design
Virksomhedens logo er det vigtigste element i den visuelle identitet. Logoet skaber identifikation med virksomheden og er indeholdt i enhver kommunikation til omverdenen.
Logoet kan være en abstrakt illustration eller figur, et symbol, dit firmanavn som et ordmærke eller en kombination af disse. Farven på logoet skal skabe positive associationer til din virksomhed og hjælpe med at differentiere dit brand fra andre virksomheder.
Pris:
kr. 2.995,-
Processen starter med
din målgruppe
Inden vi begynder at designe dit nye logo, skal vi i fællesskab afdække din målgruppe og vide lidt om dine designmæssige præferencer og smag. Fra vi sammen starter processen, til du har det endelig logo klar til brug, går der typisk 3-5 dage. Forløbet kan se således ud:
Step 1
Design brief
Vi skal lære din forretning og dine præferencer at kende.
Step 2
Search
Vi sætter os ind i din branche, markedssituationen og dine konkurrenter.
Step 3
Brainstorming
Vi begynder at konceptualisere idéer og tage beslutninger om de mulige designretninger.
Step 4
Produktion
Vi begynder at digitalisere nogle logodesignkoncepter.
Step 5
1. præsentation
Vi præsenterer 3-5 forslag, hvoraf du vælger 1-2, der skal arbejdes videre med.
Step 6
2. præsentation
Du vælger det endelige logo og kommer med evt. ændringer til det.
Step 7
Godkendelse
Endeligt logoforslag sendes til korrektur.
Step 8
Levering
Det valgte logo leveres i vektor, PNG og andre ønskede formater. Derudover laves logoet klar til brug på Facebook og LinkedIn.
Eksempler på
vores arbejde
Få hjælp til
nyt logo
Skal du have lavet et nyt logo eller opdateret dit gamle? Udfyld formularen, og vi kontakter dig hurtigst muligt, så vi sammen kan tage en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe dig.